Regulamin zakupów
Regulamin zakupów
 
   1.

REGULAMIN

Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z zakładką "wysyłka towarów" i kosztami wysyłki.

 

1. Informacje o sprzedawcy


Firma: Sklep dla plastyków

ARTMAL 
ul. WRZESIŃSKA 14A
63-025 WITOWO 


NIP: 7860009524

Regon: 631164635

nr wpisu KRS 1015 

Nr konta bankowego potrzebny do wykonania zapłaty po zakupach:

39114020040000380252224586 MBANK

 

ADRES EMAIL :

piotr.walkowiak@op.pl

 

tel.693242027 

stacjonarny 612863256

 
Sklep dla Plastyków  ARTMAL PIOTR WALKOWIAK 

2. Zamówienia
Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.artmal.home.pl

Sklep nie bierze odpowiedzialności za zwłokę w realizacji zamówienia spowodowaną błędnie podanymi danymi kupującego (np. nr telefonu lub adresem e-mail).

3. Faktury VAT
Zakupy dokonane w sklepie dokumentowane są paragonem lub fakturą VAT w zależności od życzenia klienta. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT prześlij na maila lub w komentarzu do zamówienia stosowną informację z dokładnymi danymi (nazwa frmy, adres oraz NIP).

4. Zmiany w zamówieniach
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu przed wysłaniem przesyłki. Klient może wycofać złożone zamówienie najdalej w 24 godziny po jego złożeniu, telefonicznie pod nr telefonu 693242027 .
5. Ceny
Ceny podawane w sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

6. Czas realizacji zamówień
Zamówienia realizowane są w terminie 1-7 dni roboczych licząc od momentu przyjęcia zamówienia. Czas realizacji zamówienia przy płatności z góry za towary, rozpoczyna się od chwili gdy pełna kwota za zamówione towary wraz z opłatą za przesyłkę zostanie zaksięgowana na koncie firmy ARTMAL . Większa część artykułów znajduje się w naszych stanach magazynowych, jednak zdaża się, iż towar musi zostać dowieziony od naszych stałych dostawców, wówczas czas realizacji może się wydłużyć. W takiej sytuacji klient zostaje poinformowany e-mailem lub telefonicznie .

7. Czas doręczenia przesyłki
Zakupione artykuły dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Kurierem.

8. Akceptowane formy płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- płatność przy odbiorze (za pobraniem)
- przedpłata na konto - przelew bankowy na konto sklepu,

9. Przesyłki zagraniczne
Sklep może realizować przesyłki zagraniczne. W tym jednak wypadku koszt przesyłki jest kalkulowany indywidualnie. Jednak nie wszystkie towary sprzedawane przez nasz sklep ze względu na obowiązujące przepisy, mogą być wysyłane za granicę. W przypadku takich zamówień sklep zobowiązuje się poinformować Klienta o takich towarach. O kosztach przesyłki zamawiający jest informowany przez sklep telefonicznie lub drogę e-mail. Opłata za zamówione towary wraz z kosztami przesyłki zagranicznej możliwa jest jedynie w formie przelewu na konto bankowe sklepu.

10. Polityka prywatności
Zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883) sklep ARTMAL  będzie wykorzystywał powierzone mu dane osobowe wyłącznie w celu realizacji zamówień Klientów. Dane te nie będą udostępniane żadnym podmiotom trzecim.
Klient powierzając swoje dane osobowe zastrzega jednocześnie prawo do wglądu do tych danych, jak również do ich uzupełnienia, uaktualnienia i sprostowania danych, gdy są one niekompletne lub nieaktualne.
11. Oferta handlowa
Dane i informacje publikowane na stronach Sklepu służą wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowią oferty w myśl prawa handlowego.

12. Zwroty i gwarancje
Od 25 grudnia 2014 r. wchodzi w życie Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta
oraz zmianie Kodeksu cywilnego

Ustawa ta uchyla ustawę z dnia 27 lipca 2003 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (dającą konsumentowi prawo do złożenia reklamacji na podstawie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową), jednocześnie wprowadzając prawo konsumentów do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego na podstawie rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Od momentu wejścia w życie nowych przepisów, tj. od 25 grudnia 2014 r., wszystkie produkty zakupione od tej daty będą podlegać nowym zasadom reklamacji.
Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Artykuły muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem .Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostanę zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek czy zwrotów odsyłanych za pobraniem. Zwroty z tytułu reklamacji muszą być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą drogą mailową lub telefoniczną. Bez wcześniejszego kontaktu o reklamacji w każdym przypadku koszt odesłania przesyłki poniesie kupujący.

Formularz  wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy  do pobrania ze strony 

 

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Pytania można kierować na adres: piotr.walkowiak@op.pl

lub tel 693242027 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl